ببخشین عزیزم
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

سلام مریم جونم

شرمندت شدم نمیتونم سرمو جلوت بالا بیارم گلم

واقعا از کارم پشیمونم عشقم غ کردم بقول خودت عشقم سه نقطه خوردم

گلم همیشه سعی کردم عشقمو بت ثابت کنم خودت یذره فک کن میفهمی عزیزم

همه جا همه زمان فکرم تو بودی و خواهی بود

گلم من چیزی به نام گذشته ندارم ینی اصن بش فک نمکنم

اگ هوش درست و حسابی حالا ندارم و یادم میره فلان کار رو بکنم

معذرت مخام عشقم در کل قبول دارم ک اذیتت کردم ببخشین عزیزم

توهم مولچت لو ببشق گناداله الان داله غشه مخوله ها

عشقته دوست داره عزیزم

دیگ تکرار نمیشه بوبوبوبوبوبوبوبوبوبوس اشتی گلم؟

قول جبران کردن رو بت میدم عزیزم ایشاا...



نظرات شما عزیزان:

مری جووون
ساعت10:48---10 آذر 1391
درکل ههههههههدیوونه تواخرباکارات منومیکشیاشکال نداره گلم چون دوست دارم ازاشتباهت میگذرم فدات بشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:,ساعت 19:0 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme